är du puckad som jag ?

sluta grubbla lägg dina känslor i ett fack som inte kan få dig att blomma av saknad. Ibland saknar man tillfällen som man inte kan sig tillbaka till, när man känner att man får den där ångesten av att sakna vissa minnen vill man bara hänga sig och aldrig förlåta varför skam man ta vägar i livet som leder till ett slut som inte en sak finns? vem är jag så många gånger som jag skrivit käsnlor finns så långt inom en men känslokall heten speglar ens utsida. Jag mår bra ibland då jag sitter och fokuserar på ett annat liv i huvudet men jag har fortfarande en annan bild på det jag vill leva, men jag är inte där på långa vägar? vad är det som hindrar mig från att trappa upp ett steg till att lägga gasen i botten? pengar är inte allt men ett lyckligt liv skulle betyda så mycket mera! i morgons ska jag ta mig till gymmet , där jag va mycket förr, sola efter ? kanske ska göra saker som får mig att minnas vem jag är,? jag är lite knas jag ibland, men när försvann det ? kanske för ett år sen.

engång i tiden va du ... Medina Sagoland.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback