inga kontakter..

inge samtal bara ett mess inge mera, är verkligheten tillbaka igen? kommer du aldrig att sakna även om du låg och krama och kysste mig i sängen igår jag blir själv ett frågetecken när du flyr dina känslor upp och ned. Det gör ont mig själv säger till dig ta mig i handen älska mig livet ut. men jag är tom när du vänder mig ryggen om känns som ruta ett igen, är jag något? du verkar inte bry dig om en eller att sakna en eller att 2 års kämpande med allt inte är något, att man kanske visar och rycker upp sig tar varandra i hand och vandrar fram i livet... vad vet jag allt är mitt fel hur jag är och jag är så trött på detta liv, på mig själv, att andas att le att kolla sig i spegeln att ligga i soffan och bara drömma om dina läppar och dina kramar, karma.. jag saknar dig det gör ont. om du och jag endå kunde byta hjärtan för en dag så skulle du förstå att det aldrig kommer att finnas en annan människa i ditt liv som ville allt dig väl, kanske är fel på många sett.. vad vet jag ? .. du har de nog bra nu..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback