första behandlingsdagen idag

jag va nojjig att jag skulle få någon konstig biverkning men jag har lyckats att hålla mig ovanligt lugn men vad vet jag det kanske kan gå någon dag till och det kan visa annat. Kommer att behandlas ett år får se om ångesten försvinner. Idag är en dag som jag inte kan tänka så mycket har mest varit soft och relax.. Fick höra att mamma skulle flytta till skellefteå kanske lika bra ? vad vet jag finns ju inget kvar. Ingen familj. Jag hoppas att jag får en syn i livet att må bra igen hatar dom där ångesten som får en att vilja dö den kan vara extrem men det värsta är att ensamheten känns så mycket mera, även om det finns andra runt omkring en så finns inte min själv med mig. Näst nästa vecka ska jag prata med ett medium för att finna eventuella svar och det kommer att kännas bra men endå läskigt ! jaja så är det ovanligt med ett normalt inlägg ?
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback