2012, en stark kämpe.

Jag har allt eller ja mera en vad många önskar, men sen då? jo visst har alla en dröm och en saknad av något men man vet inte vad det är. man känner att vissa dagar så känns det som om man inte finner en livslust på hur man vill h det, men slungas av gamla minnen trauman och gnabb, sen då? jag är inte rädd jag kämpar mig igenom det som gör ont även om det känns som om att man inte kommer enda fram, du vet till det där ljuset som talar om vem som man igentligen är.. Kan man drömma ? javisst kan man det men vad kan man drömma om ? kan man bry sig om idioter, men det är inte värt det heller även om hatet växer, även om det skulle kunna förstöra.. det vi engång alla var som nu idag är så jävla splittrade ibland skulle jag villa styra andras hjärnor och få ett stopp på skiten. Just nu denna minut i detta inlägg känns livet piss off, sen kommer jag att vakna upp och känna att det är som vanligt igen en vanlig vardag.. Ibland i en dröm vill jag spola tillbaka så jävla långt att man inte hamnar i den man fick gå igenom.. Godnatt.



Peace..







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback