Mars.

jaha? månaderna har flygit på och jag kan säga att det verkligen har hänt saker saker och ting går så sjukt fort fram och tillbak jobbar kvar på samma jobb försöker älta mig igenom mina studier idag är det 3 år sen Peter dog allt känns som om en dröm jag kan erkänna att det varit som det varit med Posze vi tog en paus i allt bråk men som vanligt han ligger i min säng och sover felen löser sig tydligen även om kriserna brister i bland? även om man väntar på att drömmen ska komma den nivå som man vill nå man får drömma men när ska man vakan? den mörka sidan av stan att veta det man levt i detta jäkla år ibland vill jag bara ta míg tillbaka på sommar tider som får en att le, just nu efter så uppskattar man saker som man inte tog vara på. Kan också säga till min gamla vän Tara jag hoppas att du läser jag jag har gjort mycket fel men du vet krisen och varför saknar dig varje varje dag och jag hoppas att du en dag ska förstå varför. Aja ska dra mig till stan och sen till graven för att tända ljus.


Jag älskar dig Peter !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback