Jag minns dig i vissa saker.

Det sprids tankar i mig denna tid på året påminner mig om dig ibland att jag kan sakna litelite, ditt skratt och din personlighet som är mitt minn blott jag kan inte minnas allt eftersom jag förhastat fick förtränga bort allt, men jag hoppas att du också tänker ibland? minnen kommer alltid att stanna kvar, men saknar många människor i mitt liv som har berört mig men denna känsla finns bara för en stund, sen har jag arbetat bot det igen eftersom jag inte lever i det livet. Nåväl kom hem precis från mitt jobb slängde mig i soffan är sjuuuukt trött ! har mamma och papa på middag snart sen blir det hämta nya bilen och vidare på promenad sen jobb igen ! kul? hm ibland så.



ciao header på väg !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback