Bakfull är bara förnamnet!

jag tackar för gårdagen men inte dagen som är nu, haha bakfull va ju ca 10 mån sen som jag drack sist och tro mig på den vingliga hemvägen så kände jag att det inte var jag, inge mera dricka utan mera fokus på att vila när jag är ledig eftersom jobben är viktigare ! så nu är det bara att ladda för en jobb vecka, har ju dock börjat ett till nytt jobb och det är riktigt roligt ! och det gör mig lycklig på samma gång faktiskt. Känns som om man kommer någonvart nu och kan leva. Önskade bara att dom människorna som inte trodde på mig engång att jag är stark jag är inte som då, jag är mycket bättre och ni har förlorat något bra! men inte mitt fel utan bara erat. Nåväl.. ska tvätta av mig spacklet sätta på mig raggsockor och myspys kläder tända ljus och sen efter det ikväll så kommer Erica och Dennis, sen hämtar jag min fina Doris, som jag har insett att hon alltid varit i mitt liv, alltid funnits för mig det är min bästa jäkla vän <3









varför, ? du ville ju inte..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback