vet du vad?

Att det känns att tiden bara rinner iväg, vissa dagar får man vissa sorts flaschbaks om hur man var förut, hur man levde och hur man drömde om saker, men nu då ? hm ja för några år sen så älskade man ju bilar det var ju allt man höll på med, vissa saker saknar jag med mig själv, kommer jag att lyckas med det ? kommer jag att klara av det som är kommer det att finnas jobb? inbland hatar jag att veta att man måste vara vuxen och ta ansvar, ibland önskade man bara att man var liten precis som förut.. Ibland slår det bara mig men inte ofta kanske för att jag är så uppe med min vardag? känns som åren bara rinner ifrån mig och vad vill jag bli, hur vill jag ha det ? jadu det kan man undra, i morgon iaf ska jag till stallet och rida Jas en fjordkille ska bli skönt att komma dit igen, det är iaf jag ! nu ska jag duscha och sen jobba skift, skrev iallefall på papprena till lägenheten idag så i morn ska det inhandlas tapeter kommer att lägga upp för och efter bilder!



peace






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback