Kommer du ihåg ?.. Newkid

han är så jäkla bra, ! det är söndag.. Lördagen vakna fixade hemma drog till Uppsala stad till Farmor och farbrors grav med pappa och mamma men innan så va vi på en liten tripp i uppsala pappa visade sina barndoms vägar vart han varit gjort lumpen och suttit i finkan. Haha den galningen vidare till några affärer köpte lit rosor som jag skulle lägga på min brors grav i Örsundsbro. Tårarna föll på mig och på pappa varför ska det kännas så hårt? nåväl vidare till syster Lindas grav i västerås, sen vidare till minneslunden och tände ljus för resten, det var faktiskt mysigt att bara vandra där, kollade även in i kyrkan. Vidare hem till stan fixade sig och sedan käka och vidare till Ellis Halloween fest med Freddy Calle och Jocke. Efter det Hotellet, bra och dåligt spåra dock ur, sen träffa Feddy vidare till minnes lunden och tände ljus för Ramme. En jäkla saknad av en människa som dom andra säger man bara väntar på att han ska få komma tillbaka, vi satt där alla vi tre jag, Sebbe och Freddy. Vi saknar dig! vidare drog vi till jakan där spårade det också ur kändes som en fucked up kväll, och jag bad om ursäkt för mina fel och jag vill att ni resten att ni ska veta att det var roligt att umgås med er jag tror att jag och sebbe har lärt oss att man inte ska dricka om man haft en dålig dag. Men nåväl söndag, vakna sent svärmor bjöd på mat och vi slappa där, ligger nu hemma i soffan med tända ljus snart dags att dra iväg och jobba ! ennu en ny vecka tiden går allt för fort!, älskar vännerna som små äkta och Sebbe.


Peace.















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback