Julklappar beställda!

Passade på att avnjuta en stund i stallet i morse, efter det så sitter jag här kastat i mig frukost känner att allt inte är på topp dirket men visst kan det inte alltid vara det varje dag ? ska iaf snart iväg och jobba mina sista timmar på mitt vik, usch hoppas det blir mera! borde städa av lite och definitivt plugga idag eftersom jag är ledig i morgon, det händer ju annars inget man blir lätt för bekväm. Har beställt 4 julklappar till Babe igår en kvar tycker endå att vi unnar oss saker hela tiden, resa nu sen köpt lägenhet, sen sälen sen polen i sommar? räcker inte det ? man får jobba hårt om man vill leva ett bra liv men det tycker jag att man ska också, och man ska definitivt inte klaga på jobb eftersom det inte växer på träd! nåja ska till banken nu och lämna in kontraktet !



peace.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback