Jobb, Träna och sjuk?

Jobbade kort dag idag, kom hem och däckade direkt i soffan vaknade senare av att mobilen ringde hade fått för mig att klockan var halv 8 på kvällen men den var bara 4. Drog i väg och tränade eftersom Posze är lat som vanligt, tränade på ganska hårt hade svårt att andas dock och senare helt torr i munnen men tänkte inte mera på det vi fixade oss och drog iväg och gratta svärfar och pratade om kryssningen. Men lite efter det så började jag att känna att jag fick ont bak i ryggen som att det hugger liksom, tror att det är en njurbäcken inflammation på gång, känner mig sjuk och har ont som fan,har precis bäddat ner mig i soffan får se om jag orkar att jobba inatt!


Peace.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback