Budmöte.

Ingen sovmorgon idag heller nejdå, fick följa med mamma på hemstäd i dag i en fin villa precis så som jag vill ha det, började faktiskt fundera på hur många jobb jag har ugentligen? eller är timmis på. Skönt tycker jag! har mejlat på en insats lägenhet en 2a på stan får se hur det blir med den saken, skulle faktiskt vara skönt med ett eget! nåja, ikväll är det budmöte på tidningen och man får höra om sin kassa lön man kommer att få efter det så blir det bingolott final med familjen. Sen så är det bara att tagga jobb enda fram till onsdag nästa vecka, känner verkligen att det skulle vara skönt med semester nu, spanien bara viskar i mitt öra och det är inte långt kvar nuu! nejva hörs då.


Peace.






hahha fett gammal bild !





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback