4e året i rad, Jul jobb.

Härligt värre 4e året i rad som man får dela julen med dom äldre och jag tycker att det är lika kul ! för dom uppskattar det alltid det är det som är bäst med detta jobb. Fixat klart den där dryga tvättstugan nu och jag ska slänga i mig käk och sen promenera med min staff hon har så jävla mycket energi så det är sjukt av det. Längtar tillbaka till sommaren nu igen hon älskar ju att bada också.. Men men bara att vänta på snön som komme snart ? jag som har invisterat mig en ny goose jacka och då ska det komma snö också tycker jag, men skönt att det snart är dags att flyga till Malaga. Skulle vara så sjukt skönt att bara vara där och bo där, ja drömma kan man ju alltid !


PEACE.





» My

Jag vet iaf att du är ett bra tidningsbud för då jag jobbade hade du inga klagomål alls :) Jobba inte ihjäl dig bara!

Svar: tack :)
eelvann

2011-11-23 // 16:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback