Fredag dag 2

Denna natt har varit lika dryg som den första men ennu värre feber och feberfrossa värk och värmeflaskor på högnivå, kissande hela tiden och kräkningar. Somnade efter mycket om och men eller jo efter att jag hade ringt min fina Posze och sagt godnatt och sådär. Vaknade upp nu på morgonen extrem värk i blåsan värre en urinvägsinfektion fattade ingenting bara sådär? snackade med mamma ringde sjukhuset och urologerna men dom skulle ringa tillbaka och kolla prover och prata med min läkare, idag är det första dagen som jag kissade mm små stenar (infektionsstenar) jag tänkte för mig själv, tänk sen när dom får bort hela stenen på 1 cm hur fan kommer det att kännas då? om det gör såhär nu? la mig på soffan och somnade om och ifrån mamma på fb så min syster ringde och frågade om jag levde, jag somnade bara det tar på krafterna att ha ont och dessa jäkla mediciner, urologen ringde igen odlingen hade kommit men dock bara denna medicin som jag kan äta eftersom jag är överkänslig mot dom andra ibland hjälper inte medicinen som den ska, men ibland hjälper inte mediciner heller, jag frågade hur mkt fick ni igentligen bort på behandlingen? det va ytterst ytterst lite lite mera skulle det ha svarat på men klart att du kommer att ha ont nu, fick smärtstillande utskrivet och ska vara observant under helgen och skulle höras av på måndag igen, inte nog med det, det är fredag och all dessa jävla snö? jag ska iaf orka mig upp nu och duscha och sen till Västerså på jobbinterjuv !





snart 4 månader, duuduuuduu ingen annan <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback