Hemtjänsten.

Jag kunde knappt sova inatt och jag vet inte varför kanske för att man är van att jobba natt? men låg och drog mig och sen så va det bara att knalla iväg till jobbet och bilen stod ju inte på parkeringen utan en bit bort och det värsta med allt va att det va så sjuuuukt mycket snö inte plogat någonstans så jäkla drygt bara hoppa på bilen och dra bort allt snö usch fy och blä vad jag hatar snö igentligen. Nåja kom i tid till jobbet gick och hoppades på att få åka bil och det fick jag med haha ingen hade ju plogat så jag fastna självklart kunde inte ens öppna bil dörren haha skrattade för mig själv jävla tur dag jag har idag då? inte bara med det men lyckades ha sönder min vinterjacka också? haha fyfan, men bet ihop hann med att hämta smörgås tårta hos Lisa och käka sen bara jobba igen och sen va jag så trött  efter att jag hämtat Dorran så jag somnade på Polskans soffa och vakna av att det va mat igen, alltså all snö tok verkligen alla krafter aldrig varit så sur som jag va, muttrade och surade men det gjorde saken lite bättre att jag fick manikyr hemma hos polskan lite ansiktsmask och varm dryck så va man på fötter igen! haha så nu ska jag bara kasta mig in i duschen sen dra hem till Mia och sen ska vi styra upp kvällen kanske hinna med lite pluggande också varit lite lat med det? och i morgon fyller älskade Diesel Doris 1 år, fytusan vad det gått fort ! min fina staffe! hm.. en sak till som gör mig så jävla arg kan inte alla ni fatta att Erik är en ending story? finns inget kvar inga känslor inga tankar så kan ni ge fan i att förstöra i mitt privatliv tack? jag trodde att det fanns mognare folk en det bara för att man har haft ett x måste det betyda att det ska vara släpandes resten av livet? så ge upp finns inget att hämta det är ett avslutat kapitel, nog med det ha en bra det ska jag ha.














Seeee ya wanna be ya !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback