Tröttast i stan !

Är sjuuukt trött idag vaknade halv 7 gick och la mig direkt i morse när jag kom hem från jobbet och inte nog med det världens trämningsvärk sen igår efter gymmet ! haha fyfan. Men i morgon blir det träning igen, slumrade till någon timme igen jag sa till Linda att jag sover tills jobbet börja, hon bara tittade på mig du har ju sovit exakt hela dagen men ja jag kände mig inte okej idag, skulle kunna sova bara sova i säkert 10 tim till, men jag vaknade att mobilen plinga till och det första som jag tänkte på sen va att fan vad skönt det skulle vara med tvåsamhet? men va bara att ta kudden och krama om den och intala mig till att ge den lite kärlek, men inte gick det heller så nu är man vaken igen, dags att sova en liten stund til sen så man är utvilad för nattens dryga jobb med allt jävla snö nödvändigt? nej det tycker jag inte! ge mig vår och vårkänslor, ge mig lycka och sprallighet !





/ Love Sarah






snart så är bloggen klar, den är såhär bara så länge.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback