lill lördagen

Tara kommer till stan idag igen, shit va jag va trött jag är i dag så blev inge jobbande skift va helt sluuut ! och dessutom så krånglade skjutsen också dit, min jävla bil har ju rasat också växelådan och oljetråget så det är ju bara att skrota skiten? hm ingen idé att lägga energi på det blir bara så dyrt då! jaha i dag är det lill lördagen dagarna rinner verkligen iväg jäkligt fort lika fort som man bara blinkar med ögonen. Ska kolla en till lägenhet ikväll med mina brudar Tara&Linda dom bästa ever och jag är gladast som har er, vi har alltid så sjukt kul. Sen då? sova kanske vila upp dom små batterierna som måste laddas upp i morgon ska jag vara pigg för att jobba skift igen och nattjobbet ska fixas kände mig ganska lost i natt hjärnan va verkligen inte medpå det som jag ville men tillslut så fick man bukt på det med! faaan från det ena till det andra längtar verkligen efter sommaren nu, jag kanske hoppar mycket i mitt inlägg idag men jag är bara för tok glad och att jag har min trio, nu ska jag fixa mig kanske möta upp Elli och ta en fika och sen ska det städas och fixas? bra vaaaa?? gymmet också eller om Tara och jag drar ut på power walk!










Puss !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback