Jag halkar mig fram

Idag när jag & Linda va i skolan så skuttade jag av glädje solbrillorna på skinnjacka och tygskor snälla kan inte våren bara komma nu? jag känner att det kryper i mig jag vill ha mina små vårkänslor att dom liksom ska välla tag i mig och få mig att sväva på moln. Men jag njuter av det som just nu fångar min dag alla har vi dagar som inte är dagar men när det kommer dagar då man bara ler och skuttar skrattar och springer runt och allmänt drygar jag då mår man bra, det bästa är när man kan stänga ute folk som snackar det känns inte längre fuck that har det bra som jag har ! kan inte få det bättre eller sämre som man alltid säger allt löser sig med tiden och javisst hade jag rätt? JAJJEMEN ! måste på minna mig själv om att det snart är 2 år sen brorsan somnade in, tiden går fort? hm ja det gör ju det men jag vet att han skulle varit stolt över den jag är jag min självständiga jag fri men endå att man har det man vill ha, utav det bästa? lärt mig att tycka om någon lärt mig att få kärlek en speciell kärlek en nyfiken kärlek men en kärlek som får mig att bli glad ! inte som alla andra utan som speciell, hm ja inge mera med den nu ;) för det är dags att dra sig till duschen nu och sen i säng sen är det sängen som gäller och vidare till nattjobbet !


ciao !










Sarah Elvan Mona - Lisa Olsson 














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback