Jag andas, jag är fri och jag är tankespridd.

Även om jag varit sjukt trött dom senaste dagarna så har jag också varit riktigt lycklig riktigt glad men det måste nog bero på dom bra människorna som finns i min vardag och vägleder mig och skrattar och har kul med mig. Dom bra människorna tackar jag för, det är dom som gör mig hel, dom som får mig att fungera och glömma att det faktiskt funnits värre stunder i livet, jag har iaf jobbat idag både natt och dag och beröm av min käre chef att jag faktiskt utvecklts bara sådär snabbt från nedgång till topp och det behövdes få höra och jag kan ju bara tacka en person för det ! som sagt man andas och njuter och lever för dom små stunder som livet faktiskt känns perfekt. Men det är inte ofta men dom stunderna älskar jag verkligen det är jag då, den som jag är en en sprallig glad och inte kanske så bra humor? haha ! men från det ena till den andra väntar för fullt på att mina papper från skolan ska komma hem började faktiskt träna lite polska idag så några ord och meningar har man fått in, haha ! kvällen spenderas o soffan sovandes och saknaden av en favorit som får mig att känna ett leende på mina läppar nej nu dags tillbaka till livet bara njuta och puss på min fina Doris, snacka lite tjejprat med mina tjejor Tara&Linda!



Peace !










Jag är lycklig idag, igår och säkert i morgon och ett bra jäkla tag framöver!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback