12 månader och lite dåliga saker.

Va skit trött i morse illa mående har inte fått behålla maten på några dagar, blöder näsblod som en tok! ja men visst var till läkaren i dag lämnade prover och tyder tydligen på att krea njurvärde alltså är högt igen även spår av blod sånjurn protesterar igen! fan vad jag hatar att det ska vara så tur att jag bokade tid idag istället en att sitta på lasarettet hela helgen, så nu väntar jag på mina proever får se vad dom visar.. Nog med det var till baken och betalde handpenningen på lägenheten så nu är man några tusen fattigare igen men det jobbar man ihop snabbt! jag älskar ju att jobba ;) ligger i soffa och tar igen mig sebbe är med alan och handlar julklappar och ikväll ska vi fira sonny som fyller i morgon eftersom jag jobbar hela hela helgen, men sebbe har faktiskt lovat att pyssla om mig iaf! ja just det den 31 denna månad har vi passerat 12 månader de du!


peace.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback