Njursvikt.

Ifredags kom jag in på akuten i västerås med njurvärde på 400 och det skulle igentligen ligga på mellan 35 - 40 kräkningar och smärta hade varit trött i flera dagar, posze, tara och reber åkte hem när jag lades in på kirurgen och jag blev bara sämre och sämre va helt borta av all smärtstillande och kördeas akut in på operation och krea värden sjöng till 295 och stabiliserades och jag låg på IVA intensiven, kände mig orkes lös och hade ångest jag ville inte dö nu, såhär ung? idag är det måndag och i morgon tisdag jag har fortfarande inte kommit hem detta suger som fan mitt värde sjunker sakta medicin hit och dit och jag har ont efter att dom operera in dränager i njuren kan knappt gå då blöder jag som fan, men inte deppa? nej bara ligga här och ruttna och planera om livet det suger verkligen, men kärlek till dom som stöttar mig !





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback