I morgon är det dags igen.

Hej bloggen ! nu är man ensam igen suster och syskonbarn har varit här även min kära vän Tara har varit här idag. Har varit trött och lite små depp i dag fick reda på i morse att det va dags för operation i morgon igen. Då ska dom gå in i njuren och avlägsna infektionstenar och denna natt som var så hade jag ont samma idag jag längtar bara hem jag vill hem, de är 2 veckor kvar till semster och det känns sådär att behöva ha det såhär nu, det är riksabelt att göra operationen i morgon därför dom avlägsnar luite eftersom jag kan få en njursvikt igen. Efter det så blir det pigga på sig kolla värdena kanske veckan ut sen får jag komma hem? om jag ens vaknar i morgon men det hoppas jag. den 27e är det dags för behandling 1 maj är det spanien den 15e hem igen och sen operation igen. usch va ju inte så jag ville ha det precis. Saknar Posze som tusan nu och även Doris. Tänk att det redan gått 5 månader, ? och vi har kämpat oss igenom allt och vi klarar de här, för jag älskar dig och det är du & jag. Ska duscha nu vila för jag är så fruktansvärt trött och sen hoppas på morgondagen att min babe är här när jag vaknar upp igen.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback