Hm får se..

Nu var det ett tag sen som jag bloggade sist igen, är inne på min 3e behandling dom här veckorna har varit upp och ned nu spränger jag 1000 och 4000 skott på 55 grad. Det gör ont och för varje gång som jag kommer dit så gråter jag jag vill verkligen inte, känner ibland att man vill dö hellre. Igår på morgonen hämtade syster mig vi gick på stan umgicks och bara hade det allmänt mysigt halv 1 va jag på lasarettet och dom fixade mig och vi drog till cafét för att ta en fika innan behandlingen, 10 över ett så va det dags smärtstillande och diclofinac och sen bara lägga sig på brädan och vänta på att smärtan ska komma igen. Tog röntgen bilder natten innan så hade jag haft en extrem smärta över njure och urinledaren, hjälpte inte ens med värme bad eller värmeflaskor så jag tröttnade tillslut av att det inte fanns någon ork och somnade i Poszes famn. Men iaf körde igång och kollade bilder då hade det hunnit växa en sten på 1mm precis vid ryggraden så det blev på två ställen dom skulle sprängas, jahapp jag som trodde att det skulle vara sista gången? efter behandlingen så mådde jag jätte dåligt, vi drog till stan kollade lite igen, hem till Sala fixade lite och jag började må sämre lika så på kvällen extrem smärta knatade till jobbet slapp alla trappor eftersom Elli hjälpte mig med dom, stannade och fixk paniik smärta och kräkningar, kom hem på morgonen kunde inte gå hade fått feber och jag bara krama om Posze önskade verkligen att man slapp de där, så himla drygt ! somnade efter några timmar, och de enda jag har orkat nu är upp ur sängen dricka och sen tillbaka igen, fortfarande ont plus dumma doktor som gav mig mediciner som jag inte tålde och fick allergi reaktion också. Tänkte efter 3 veckor kvar till Spanien, men då sa läkaren att det fanns stora rikser att jag skulle bli akut sjuk igen och då va det bara att flyga hem,  Allt de här gör mig inte ledsen eller deprimerad bara arg och frustrerad eftersom allt annat är bra och att jag verkligen vill iväg på min semester med mina favoriter ! men men ny behandling om 2 veckor, ska bädda ner mig nu.

Bye!







ah juste det 31/3 va det 2 år sen Peter somna in, kärlek till dig storebror <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback