Besök av Hannah !

somnade ifrån Posze i mobilen igår hade fått mediciner och insomning och vi som alltid pratar flera hundra timmar om exakt allt så somnade vi ifrån varandra, vaknade kl 5 med värk igen bara att få pyfyllnad och sen så vaknade jag av att Hannah min barndomsvän satt på en stol halv 11 och jag fattade ingenting jag hade tydligen sovit hårt och inte ens hört ssk när hon kom in med medicinen, dom kom in och sa har du inte duscha en? dags att sätta dropp snart.. och jag såg ut som ett utropstäcken, haha ! Krea värde alltså njurvärde låg på 109 igår så det har sjunkigt lite igår, bra det iaf ! hm får se om min kärlek kan komma in idag iaf, mamma kommer i morgon och linnéa också tufft att vara ensam efter operation och så, men jag har för mig att Tara kommer och Hannah skulle komma igen halv 4 och sen messa syster Sandra efter operation. Filosoferar ibland att jag hamnade här igen, att man skulle bli så sjuk, jag menar för 8 mån när det kom smygande va man ute och festade och jobbade skift, idag har man haft njursvikt och är sjukskriven suger ju inte lite ! nej nu åter i vila man blir trött av allt, inget är som förut.






Fy vad jobbigt det måste vara att vara sjuk.. Lider med dig och håller tummarna för att operationen går bra, kramar till dig!

2011-04-13 // 12:08:32

Man blir lite orolig när du inte lägger upp något på över en månad.. snälla säg att du lever! :(

2011-05-23 // 21:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback