Tiden bara rullar..

Redan torsdag, jajemen om tiden rullar på? herregud det drar ihop sig för flytten, APU startar och den sista lektionen hade jag igår, om det var tråkigt ! kommer att sakna lektionerna ett helt jäkla år har bara runnit iväg fick öva på HRL och hjärtstartare igår det var grymt kul! kände det här suget att jobba inom ambulans yrket ett jobb med mycket saker och det händer olika saker och olyckor, det liksom kliar i fingrarna när man jobbar i hemtjänsten och sen så ser man ambulansen, där gör man verkligen sitt jobb till 100% bra man räddar folk men endå kan tackla den svåra delen om man inte skulle klara det, men iaf är så skönt att vara klar nu, Hermods kör vel igång snart 3 fördjupningskurser sen är det dags att söka dom andra kurserna så man kan få sitt kompletterande gymnasiebetyg sen så, sen är det kära högskolan kvar! har bestämt mig för att jag ska klara det och målet är till nästa höst att jag ska vara klar då, det går bara om man vill, nu har jag ju grunden klar nu är det ju bara det tråkiga med matte och skit kvar, men men pepp så :) bytheway från det ena till det andra träffa min käre vän Järnet i går kväll snacka och hade skoj snacka om vad länge sen det var, kul att träffa gamla vänner igen det gillas och i morn antar jag att det blir schopping i västerås? lön yepp skönt och bra lön också det förtjänas! dagen blir nog lugn iaf, ut till morsan hämta becca Idas bror kommer och jag som ska ligga i soffan ner bäddad och pigga på mig till helgen, fytusan vilken bra helg det kommer att bli är jäkligt peppad trots det som va förra helgen, men jag hoppas att en liten del går till att träffa den bästa, ibland saknar man bara lite för mycket en vad man ska göra, men så är livet!


Real life väntar bye !




Jag&lill Dorran för längelängelänge sen <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback