Taggad!

Gårdagen var toppen kvällen var toppen massa folk, bilar och lite race men plusset var ju dom roliga människorna som man umgicks med, skulle hem på fest på kvällen men den spåra ur när jag kom tillbaka till stan och jag drog på iväg på ett annat håll, som jag aldrig trodde att det skulle bli men tyrevlans det med :) idag har jag fixat och hjälpt morsan med brorsans lägenhet, somnade på soffan sen efter att ha fått ett anfall känner fortfarande att det inte är helt okej men denna kväll kommer att bli bra, är så sjukt taggad för fest och bra människor, saknar dock min Dorramn som jag varit och pussa på idag, i morn blir det soft mat i Ransta och tvätttid, pluggande och sen jobbande, ja helgen går för fort när man har kul, men jag trodde inte att livet kunde bli så här bra, även om man saknar lite ibland men det kommer att bli bra snart så !



Ikväll kör vi all in !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback