nu är det klart!

sitter och myser i den nya lyan dock lite kallt men jäklar vilken dag det har varit snacka om tok stressig bara för den tjejen som bodde innan inte hade planerart ett dugg så kl 8 nu ikväll började vi med flyttan och efter några timmar var vi klara, men kan ju bara säga det att det känns ju redan hemma nu är det bara schopping på ikea som fattas och sen längtar man tills fondtapeterna och färgen ska fixas sen så, äntligen så startar det nya livet idag känns det som man saknar inte alls det gamla så skönt att ha det ur världen nu! har varit lika sprallig idag trots att jag lyckades att fixa punktering på bilen och allt annat har gått tok men nejdå smilet har varit uppe, men som det alltid kan bli någon gång ibland att den där jäkla saknaden kommer upp, jag har fortfarande inte satt svar på vad är det jag saknar att bara ha någon eller att bli omtyckt? känns som om att jag grubblar ihjäl mig på det snart, klart att tvåsamhet inte skulle vara helt fel, men kanske med en rätt människa som tycker om och respekterar mig för den jag är? hm jo kanske kommer någongång i livet vem vet :) nej nu ska jag sluta att grubbla och tänka på den jäkla praktiken som jag har i morn, saknar lilla Dorran som är hos lisa också enda tills på måndag men bäst för henne nu när det är så mycket med jobb, apu och flytten, men gilla läget får endå pussa på henne en snabb sväng i morn! tack mina vänner för hjälpen idag, nu blir det snart sova så man pallar med helgen !

spanien i vååår med tjejorna om jag längtar!

bye..





jag är inte den perfekta,men jag kan vara lite bra ibland!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback