Morsningkorsning.

Somnade med böckerna i famnen och i morse va det dags för prov igen, gick ju sådär men det var ju ingen nyhet jag provade ju iaf, har känt mig lite nere nu fram och tillbaka, kanske var det inte min tur att få det bra som jag ville, men jag hoppas på det att inget ska gå snett nu, allt löser sig på ett eller annat sätt, men hatar att sakna sånt som inte saknar en tillbaka, kankse är det fel på mig eftersom det aldrig blir som jag vill? eller är det bara alltid fel tillfällen, men men vem vet idag blir det gymet, hm sen pluggplugg jobba natt och hm, vill att något drastiskt ska hända i mitt liv, vill ha tvåsamhet. vill ha en utveckling, inte samma stampande varje dag som det varit, vill gå frammåt vill att det ska hända något, hoppas krypande lyckan besöker mig snart skulle behövas, men vem vet kanske skulle jag bara ha njutit extra mycket av dom dagar som jag verkligen var glad. Finns inga svar på alla gåtor eller svar bara tiden som visar hur det blir, och tro det eller ej en jäkla vecka kvar nu sen är skolan off och bara 4 veckors APU sen är examen klar, yey ! haha .. Nej tillbaka till verkligheten...

See ya!




Saknar dig, du är speciell.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback