Lycka, upp och ner.

Jag vaknade upp glad i morse men det måste ha berott på att jag vaknade upp brevid den bästaste, om jag saknar dig det gör jag verkligen du är så fin! brorsan väckte mig jag knallade ner till tvättstugan och fixade eftersom lilla Ida inte hade kommit hem, kände mig helt slut i kroppen orkade knappt ta mig upp ur sängen, känns som om att det är en infektion på gång nu  igen, men men så är det ju när det börjar att bli lite kyligare! va på mitt möte i morse det går frammåt, även om det är upp och ned man är glad och ena stunden är man nere, men så är det man måste acceptera det men för varje gång så har jag mina små mål, och jag är glad för dom runt omkring mig som står ut med mig med min oro och ångest, men jag har bestämt mig för att inte ge upp och ska övervinna det gamla och fokusera frammåt, jag kan sätta värde på saker nu som jag inte kunde göra förut, jag har får lära mig att stressa ned om jag känner mig osäker, jag måste lära mig att lita på folk att jag kanske också är "värd" något, men det är inte alltid så lätt att rycka upp sig om man har dålig självkänsla eller självförtroende, men huvudsaken är att man försöker en att inte ta tag i allt, men jag kommer aldrig att förlåta det gamla jag kommer aldrig att acceptera dom personer som fått en att må som man mådde, vänner är det viktigaste man ska njuta om det som är bra, ! nåväl nog om det har arrangerat mig i att kollat på smärt området till provet i morgon och jag måste klara det sen så är det över sen är det bara 4 veckors APU kvar, tänkt att ett års kämpande är klart sen? känns så himla bra, att starta på nya vägar i livet, ska också hinna med gymet idag sen till morsan och pyssla med saker till nya lyan och sen kolla foder häst, usch har mycket att göra, och i morn är det redan helg igen? och jag har inga planer, haha ovanligt hoppas att helgen bjuder på något bra men det blir ju som man gör den till! nej nu ska jag ta en promenad med min lilla Dorre och sen tillbaka till real life igen

Hörrs då!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback