Lördag !

Jag är sliiiiten, känns i hela mig ska man sova i graven eller? haha ja det kan man ju undra full fart igår stan bolaget till ransta hem äta tjejorna kom förbi, jag blev hungrig drog till Norrmanska käka mat och drack vissa blev lite fulla än andra, men kändes skönt att bara dra ut med ett gäng och umgås efter några timmar kom det fler folk och det blev bara trevligare och trevligare tills klockan blev ett då var det bara att dra hem, sen iväg och jobba men innan det blev det käk på liljas så va inte på jobbet försen halv 3, och snacka om jag var dryg då eftersom jag inte hade fått sovit, haha alla som säger att jag inte har humor ojoj det hade jag då fan vad jag skratta om retade arbetskollegorna, haha men men skanade den bästa igår också kändes som om jag fick ett raseri brott inombords blir ju lätt så när det är som det är men det är ju en dag idag också så man får vel hoppas igen då att det blir bättre? nåväl nu ska jag ducsha sen stan och gå på marken sola käka mat festa festa sen hotellet, sen då? hm jadu ensamhet ensamhet, nej nej det vill jag inte ha! kvällen kan bara beskrivas med ett ord ALL IN !

ses och hörs i morn !

bye.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback