Glöm dina bekymmer för i morgon kommer det nya!

Gårkvällen var jobbig att vara själv ibland kan vara det jobbigaste som finns det är just då man grubblar på allt, vänder sina frågor ut och in hur man kunde ha gjort saker och ting bättre eller sämre? att man saknar det är klart att man ibland saknar sin gamla varadag men att man kanske är nyfiken på hur framtiden ser ut.. Lämnade Dorran hos brorsan och Ida och Sara drog till saladamm, jag fixade hemma allt för att inte bara sitta still för att jag skulle börja tänka på allt, åkte hem till min kära vän Polskan på kvällen och tog en fika, snackade om allt gammalt vad som man lärt sig det man inte såg själv, ord som gjorde så ont attt jag lunde stå ut med det jag gjorde? men man är efterklok precis som hon säger man lär sig men när det är försent så ser man helheten och det är då som det brustit, men känns skönt att gråta ut hos en vän som känt en och vet vad man kämpat för, gråter man aldrig så kan man ju aldrig få tillbaka styrkan igen, efter det besöket va jag riktigt glad igen och det spelade ingen roll att sitta hemma tills jag skulle jobba jag gjorde till och med klart alla kompletteringar så det blev klart drog till jobbet pigg och dryg som dom tycker men skojja måste man ju få göra, haha stackars nattförman tur att han står ut med en skitunge som mig :) jag och Elli va ganska trötta och jag skulle ju hämta Dorran kl 7 men somnade ifrån den tiden så kl blev 11 istället samma tid som jag skulle vara i skolan på möte igen, usch och fy mera uppgifter som ska göras har tröttnat på detdär nu, men men bara att bita ihop! så nu blir det slå en pling till Järnet ut i solen med Dorran, middag ikväll i Jugansbo hos Ida´s family och sen vidare att flytta lite saker snart så smäller det sköööönt att flytta vill flytta nu! Hoppas att E engång i livet får smaka på det som han gav mig, men jag vet att når man botten så finner man också vägen till lyckan tillslut !




På måndag då smäller det, äntligen ska tatueringen göras!
saknar dig Brorsan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback