Glädjeskutt

Jag somnade med datan framför mig vaknade halv 7 att jobbet ringde bara att knalla iväg och dela ut lite tidningar usch och och fy vad kallt, men jag bara gick och sjöng för mig själv haha då gick det fortare, sen hem jag och Ida fixade oss hämtade upp morsan och sen vidare till västerås schoppade på nisses, bauhaus där vi inhandlade färg till sovrummen sen lämna jag av mamma vid pappas jobb eftersom hon skulle besikta en bil, så jag och Ida drog till Rusta och sen visare hem igen, jag skulle på möte och sen blev det stan och fynda lite smink och sen rulles för att kolla en fondtapet till vardagsrummet och tog hem prover skitsnygga! vidare mot jugansbo sen hem till stan och träffa jessicka vi drog och sola sen tjejmys laga mat käka madde tittade förbi sen vidare till solariumet igen haha ! galna vi är men också klockrena. Och nu sitter man här trött och sliten hela dagen bara flög förbi endå tog jag inte upp allt som hänt idag, men inatt väntas jobb och sen i morn börjat jag på apu i västerås och hem direkt och flytta fulla rullar men skönt att det flyter på! har varit på så extremt bra humör idag ingen saknad bara glad glad extremt ovanligt för att vara just jag men kändes som frihet idag, skönt att bara ta en dag i taget men när man så tänker efter såhär på kvällskvisten så skanar man lite grann, men måste gilla läget även om det är tufft! ska lägga mig i soffan nu och slappa, ska tänka på hur orättvist livet kan vara ibland alltid tråkigt att höra att en som man känner har gått bort särskilt när man har hela livet på sig så Jonny tänker på dig och din familj och vänner livet blir inte alltid som man tänkt sig ibland, men så är det man ska ta vara på det man har man vet aldrig när det är försent!

sov gott natti !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback