ensam.

vilken dag måste jag bara säga, idag kändes det som om jag bara stängde ut allt har bara prata med Ida idag och "hon" på mötet i morse, snacka om vad man behövde vara ensam för sig själv har haft så mycket att tänka på men efter några timmar rullar minerna upp igen och man blir glad och glömmer allt, jag och Ida drog på musiken i bilen och åkte in till västerås och fynda lite smått och gott tog med oss Doris till djuraffären och köpte lite hundben, gick på ica maxi och dryga oss haha, snacka om kul vi har ibland alla killar där ute som ser och möter oss måste tycka att vi är knäppa, haha! men man måste bjuda på sig själv såklart! sen efter det dorg vi hem till morsan käka mat och sola i solen doris lekte runt och sen vidare till jugansbo och fika och prata lite nu inför flytten, kommer bli så bra om jag längtar. Har även snacka planer inför helgen änrligen en helg igen som blir full planeras hoppas allt blir som det ska för förra helgen blev ju grymt bra! ska försöka vila en stund nu blir ju jobb inatt sen har jag prov i morgon och sen finns det saker som ska fixas blandannat till Västerås igen, känns som om jag aldrig får sova men det får man vel göra i graven sen, väntar också på att Ida ska komma hem sitter i min lilla ensamhet och känner lite saknad men det är bara mysigt, klart att jag vill finna en som tycker om mig som man kan krypa ner i soffan med, men men det får vänta en dag kanske det dyker upp eller? hm ja vem vet.. ska försöka hinna med en promenad med Doris efter Idol, önskade ibland att dygnet hade flera timmar !


BYE!




du är så sjukt fin, jag bara ältar och ältar, ska jag chansa?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback