söndag den tråkiga dagen.

Söndag söndag jag hatar söndagar, men jag är ju trots allt ett söndagsbarn men söndagar har alltid fått mig att ha tråkigt eller att det hänt dystra ting. Denna vecka gick undan och i morgon är det redan en ny vecka känns som om veckorna bara rinner iväg och jag inte kommer någon vart men kanske jag som är för blind för att se det? tiden rinner upp över ens känslor ibland, och höst vädret får mig att dra ner mig lite lite men kanske bra det ibland också? man kanske inte kan vara den lyckligaste hela hela tiden? vad vet jag .. Har målat dock hela jäkla kvällen igår la mig på soffan och kolla tv fick sov ut hela natten har dock målat och målat hela morgonen så himla tråkigt men det blir ju bra sen när det blir klart ! det är så sjukt roligt att se eller roligt och roligt att en person bara bytte ut ett utseende för alla ord och bilder är som det gamla, man är inte glömd och det vi hade och du kände lever du i nu fast bara med en ny person, jag trodde att man bytte stil på känslor men tydligen inte du har samma ord och tankar till den nya, men jag bryr mig inte men man blir ju lite chockad lite sådär som ingen annan tänker på men att man själv gör det haha ja herregud så kan det vara! kvällen för min del blir slapp jag vill gå på bio eller göra något men får se om någon vill haka på, är ingen tråk människa vill ofta att det ska hända saker, men som man säger söndag är söndag, tråkiga söndag !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback