Seeega jäääkla söndag!

lördagen så hade jag praktik kom hem i god tid skönt att man fick sluta lite tidigare, så Elli kom förbi en sväng fixa smink och kläder och drog till norrmanska, träffa massa folk och sen vidare till Hottan galen kväll men så blir det ju alltid när man är ute, men dock tack för allt bra sällskap med dom braiga människorna :) vaknade i morse att klockan ringde kl 8 och jag började kl 7 så jag va i stan till halv 10 men gud så kul det är på praktiken dock mycket att lära in men det funkar fiiintfiiint! och dessutom bra personal som man kan skojja med, har nu fått in hur man tar blodsocker proven men sen så är det venproven som är lite mera komplicerande att ta tycker jag.. men det kanske också löser sig? jajemen! slutade hlav 3 så blev inte så lång dag idag heller, så nu sitter jag och slappar i soffan vilket behövs efter denna vecka som det har varit fullt upp jag tror inte ens att jag hunnit sovit så mycket på senaste tiden, men men man ska inte klaga man är ju ung! så slapp söndag det är var det blir hatar söndagar men bara gilla läget så imorn är jag ledig och då blir det pluggande, hämta min fina Dorran och sen vidare till uppsala och gadda mig om jag längtar, haha ;) från det enda till det andra så har jag insett att man inte ska suga åt sig av folk som är fulla av skit, "ingen vill ju ha dig, det ser du ju själv för du har ingen kille" men nej och? bara för att du tog den första bästa som du fick eller, det är ingen tävling att jaga efter någon klart att man vill ha tvåsamhet men det kommer vel som det kommer inget man ska bestämma! men som sagt det är ju bara att rycka på axlarna och skita i det, för jag vet ju själv vad jag gör och inte gör, det gör ju tydligen inte dom som snackar om mig, att jag är patetisk osv tur att mina vänner känner mig för den jag är, nejva skiter i detta nu

hööörs.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback