Lördag Lördag!

Idag så är jag offline natt jobbet gick ju skit men så kan det vara ibland tur att min chef hjälpte mig så att jag kunde köra färdigt, klantiga lilla jag men men alla gör vi misstag ibland! vaknade sent dånande huvudvärk ont i hela armen känns som om jag skulle kunna sova bort hela dagen idag, men pallra mig upp när Ida och Sara drog till Saladamm dom två va ju inte fest sugna så det blir målarburken och penseln för mig ikväll men en lugn helg kan vara bra känns som om jag håller på att gå in iväggen igen så mycket stress och jag som varit envis att inte sova men nu vet jag när man börjar känna av det, Känner mig inte så tok glad idag heller jäkla trista oktober höst får tönda lite ljus och lyssna på mys musik och tänka på tvåsamhet så kanske det får mig att piggna upp lite? ja vem vet, ska iaf iväg och träffa min gode vän Polskan och sen vidare till Lisa och sen hinna med en tripp till Morsan och sedan gå spåret med Dorran, min lill tjej ! kanske kolla in lite i hermods boken och se vilka kurser som startar snart på måndag darar praktiken igång igen bara 2 ynkla veckor kvar sen är jag undersköterska snacka om skööönt men det visste ni säkert redan haha ;) dags att fixa sig så att man inte kastar bort denna dag heller, konstigt att ha en vit helg jag som har varit en festprisse dom senatste veckorna, men det tar sig !

Bye!






Saknar dig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback