Just the way you are!

En idiot kan det förflutna vara man blir så arg men slösa tid på det? igentligen men igentligen inte för den skulle ju inte fatta ett skit iallefall! har varit ledig i dag slumrat länge eftersom i morgon ska det flyttstädas i en lägenhet sen startar mina 14 dagars vikariat på tidningen så man var tvungen att somna till lite ;) så i morn är det fredag, jobb money hoppas jag så man kan schoppa bio, sen lördag festfest Hannah min vän kommer fest hos Elli fett kul ! Hottan sen efter det röj ska det bli och jag ska skita i dom som får mig att må riktigt sämst ! får se om Simone och brudarna dyker upp på lite förfest också skulle ju vara nice! ikväll blir det bara lungt middag mamsen och pappa kommer ju dom åker till Spanien i morn så tänkte vara snäll och fixa mat, jag och Jajje har fixat klart det sista i trapphuset nu skit fint! Haha ! så nu blir det bara städa och mysa i lyan.


Jannis, bästabästa du är en jäkligt bra vän som aldrig vänder en ryggen om, tack för att du finns i mitt liv vännen!



Jag älskar mitt liv, jag har allt det tackar jag dom som gör min dag !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback