Helgen tar sig mot den tråkiga Söndagen?

snacka om vad helgen bara vips bara rann iväg? hm kommer ju knappt ihåg vad som händer.. Idag i morse blev det schopping på Ikea sen vidare hem och målade trapphuset brorsan och becca slipade vägg och morsan fixade gardiner, jag och I hade inte våran dag men man kan inte alltid vara sams right? ibland tycker man och tänker olika men jag är inte arg för att det är kul utan att du ska förstå och jag hoppas du förstår att allt är viktigt och inte bara blunda för det men jag vet att om du får tänke tid för dig själv så löses sig allt som vanligt, men det viktigaste är att kommunicera och prata om problem, men som sagt det löser sig allt löser sig med tiden gumman :) blev käk i Ransta haha snacka om mys dag med mamsen ibland kan vi bara snacka om allt, och haha dom ska köpa hus? snacka om tokisar att det inte bara räcker med hus och lägenhet i Malaga? aja blir säkert bra ;) sen senare på kvällen gick jag och Dorran hem till polich snacka lite skit och tog en fik lugn och härlig kväll för i morn blir det uppsala med morsan !
så nu blir det sussa helt för mig själv jag och vovven...

BYE!







Ida, du kommer alltid vara bästabästa vännen även om det inte alltid är det lyckliga banden mellan oss! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback