HAHA!

Jag älskar gårdagen men älskar denna dag betydligt mycket mera, så HAHA på er själva ni, tyckte att det var rätt kul och en lååång sovande natt festen var riktigt nice igår, bra folk och bra stämning ! senare hottan och ja det var trevlans det med ;) vidare hem till Jannis och pussade på dorran och snacka lite skit, sen hem till min sovandes älskling som fick i sig lite för mycket och som sov så gott i min säng, härligare värre! så vart soft idag Jannis&Jajje har varit här, sen drog vi till Blomich slappa i soffan medans Jajje drog hem en sväng, så nu ikväll blir det bio saw 3 i 3D kommer bli myspysan, så inatt är det bak to work igen, haha! i morn blir det gymmet om inte värken sitter kvar ska bli skönt med ett läkar intyg i morn också, wiiih ! nej nu måste jag fixa i lyan tack och bock för både dom extremt dåliga männsikorna och dom som är braiga, fuck off om ni hatar mig jag skiter it för jag har allt jag behöver!









See ya !


sök hjälp, du ljuger ju så mycket så att du tror på dig själv.

2010-10-31 // 19:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback