Fredag igen!

Tiden bara rullar på för fullt, nästan allt för fort för att det ska vara sant men dagarna har varit som rutiner praktik och jobb men det går ihop sig även om man känner som om man inte har sovit ut alls, så nu idag är det utbildning igen fast på brandstationen sen på övningsfältet vilket jag inte tycker är så kul men man måste vel pina sig igenom det också.. Sen så är det bara att jobba natt och sen så är det helg för min del ska pyssla och pussa på min Dorran ikväll blir det nog fest hemma hos Lisa om Ida skulle dit men blir nyktert, sen i morgon är det 20års fest men har inte bestämt mig ennu om hur jag ska göra, men det löser sig vel det med. Sonny håller på att fixa lägenheten vardagsrummet är äntligen klart och idag börjar han att måla i sovrummen och sen ska fond tapeterna upp så till söndag så ska allt vara klart, börjar att kännas som hemma nu faktiskt, ska ta och ge mig på att måla trappuppgången också kommer ju ta evigheter men kanske bara skönt att bara vara för engångs skull? va ju ganska länge sen nu, hm ja en sak till? något jäkligt bra har berört mig den senaste veckan den här gången känns det faktiskt bra och det gör mig glad! nu blir det duchen och sen vidare på nästa äventyr

Bye!







Finns inget som jag saknar längre, har allt just nu !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback