Bra där Sarah !

Eller hur? allt flyter bara på? lycklig som aldrig förr fri som aldrig förr, älskad och saknad som aldrig förr! praktik och examen är klar, braaa därr! eller haha en liten få komplettering men om jag saknar min praktik? det är det bästa som jag varit på, fick lära mig grymt mycket och man fick se helheten och man fick till och med se och förstå att man är uska, allt jäkla slit svett och tårar att man jobbat som en dåre men aldrg get upp skolan ! stolthet det kan jag lova! Hermods drog igång förra veckan satt VG på första uppgiften tur att min finaste hjälpte mig i sista sekund eftersom vi va till Eskilstuna och kika när hans bror spela handboll och käka god middag efter, så nu blir det nya uppdrag ska ansöka om nya kurser som starar efter jul, och en sak till? jag är kär tro det eller ej men har det finaste som jag inte trodde att jag skulle få uppleva igen! trots att det blir som det blir nu i några månader så kommer det bara att bli perfekt till slut, slutar inlägget med att det var grymt mysigt hos min käre syster i Enköping igår jag och Jajje åkte dit käka mat och umgicks, myspys! sen efter det hem och jobba, dom senaste veckorna har varit dom absolut bästa på detta år, det tackar jag för du gör mig hel !















Tack själva för en jätte trevlig kväll:) Hoppas ni kommer nästa lördag på lite bus eller godis! Kram

2010-10-29 // 00:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback