Never Ending Story?

Hej bloggen, eller hur ska man skirva? jag lyssnar snart sönder mig på Medina - Sagolik den är så sjukt bra jag trallar runt och tänker på dom bra minnen som har fått mig att må bra, dom minnen som har fått mig att blivit starkare men kanske också sådana minnen som kan få en att sakna lite av det som jag ville leva i, jahapp några dagar har gått lättnaden finns, men klart att man tänker på det litegrann, men som sagt så fort man har saker att göra så hinner man inte att tänka eller att fokusera så mycket. Kanske lika bäst så? vad vet jag..Jag hoppas att jag någon dag kan finna det jag söker här i livet, att dom målen som jag vill bara kan uppfyllas? att min ensamhet kanske kan delas med en tvåsamhet det är drygt att vara ensam men kanske bäst det med? finns många tankar som får mig att grubbla ibland, men ibland så är det bra att grubbla också.. Vissa frågor kommer att få ha sina frågetecken kvar och utan sina svar, men kanske kommer dom också? ibland är det bara skönt att drömma sig bort precis som i ett sagoland och i en dröm. Med tiden så kanske allt bara blir bra lev för dagen, vem vet.. Never ending story?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback