Det drar ihop sig men finner lycka iaf !

Det drar ihop sig snart så drar jajje till Sälen bra för han och tråk för mig, men det kommer säkert att funka finfint! kanske inte hinner ses så ofta men ibland så, snacka om vad veckorna rinner iväg hanbollsmatcher med fam. Larsson eftersom Jajje själv spelar och sen att hans storeror Rickard är elit spelare i guif eskilstuna men som sagt jäkligt kul när man börjar komma in i det, men det bästa är ju att han har en sån otroligt bra familj dom bästa och är alltid lika glada :) kollat ny lya också så det blir flytta snart igen också men det kommer att bli bra man lär sig liksom av sina misstag med vilka och vem man ska umgås med, och som nu är jag som lyckligaste när alla problemen är borta, det blir ju så när man har sjukt bra vänner runt omkring sig samtidigt som man har sin finaste Jajje och den bästa familjen, men inet nog med det att skolan funkar sjukt bra att man klättrat sig upp till MVG haha :) och nu idag så kom snön också får se om dorran hatar den lika mycket som jag gör, inte så speciellt kul att jobba natt med detta väder men men bara att gilla läget och hoppas på att Jajje&Jag drar utomlands sen när han kommer hem fårn sälen skulle ju vara riktigt skönt med semester, hm sen då? missat något? nej det tror jag inte jag är lycklig och den känslan har jag saknat jag trodde aldrig att jag skulle finna den igen, skönt att känna självkänsla och frihet och det som varit förr kan bara kastas bort för det nya är på väg! nu måste jag blicka tillbaka till pluggandet igen bloggar senare igen!











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback