De är sådär de.

Tiden bara rinner iväg och den kalla kylan är här snart december och för ett årsen så trodde man inte att man skulle leva som man lever nu, men vad gör det? bara att gilla läget för bättre tider kan ju vara på väg, eller ja mina mål är ju på den fronten iaf, sitter just nu och pluggar sista provet i geatriken i morn sen på nästa kurs handledarkurs sen om 14 dagar så är det slut med skolan och då ska jag söka nya kurser har även jobbat som en tok med Ransta distriktet och sen även lite i vård och omsorg så nu är det lungt till den 13 dec igen för då drar dom iväg ett halvår igen tråk men kul för mig att få jobba. Sen så drar Jajje nästa helg tiden går ju så sjukt fooort känns som om alla bara drar och man sitter här i stan och funderar på vad man själv ska göra? det blir vel sälen annars så blir det jag och Dorran denna tråka vinter det känns som om att denna vinter kommer att bli den tristaste ever? vem vet kanske så dyker det upp nya möjligeter för att sakna är ju det värsta som finns, men som sagt man få fokusera på ngt annat så går tiden lite fortare! neeejva dags att fixa lite Blomich och Anton är på ingång sista jobbet i trappen sen så är det fiiixat !




My tattoo som ska göras klart !





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback