Underbara Lördag.

Solen skiner och jag skiner ennu mera då, jag sitter faktiskt vid köksbordet med en varm kopp choklad och njuter av att solen skiner och att musiken från datan spelar, och medans så funderar jag på hur jag ska lösa Etik och Livsfrågor, jag trodde att det skulle vara kul att läsa det men det verkar vara svårt eller så är det bara jag som inte är tillräckligt smart :) gårdagen var bra iaf jag fick tag på en matta som jag ska ha sålänge tar tid innan allt blir klart och innan man har råd att köpa allt som man vill ha, men det duger så länge :) hos Polskan fick man 3 rätters middag och lite dryck på det jag fick faktiskt mina presenter redan igår eftersom jag är så nyfiken, och så klart var det smycken som jag älskar och jag fich ett bismark armband som jag hade önskat mig, man är alltid bortskämd jag försker alltid att köpa mera en vad hon köper till mig men hon slår alltid alla rekord haha :) sen hade Erik så roligt och ville ha frågeställning och inte visste jag att det fanns palmöar på Dubai haha jag är lagom efter och när jag kom hem drog jag på datan och googlade upp lite bilder och jäklar så fashinerande det var, jag blev helt såld fattar inte hur dom lyckas men vackert var det, och dit vill jag åka någon gång :) men iaf idag är det Lördag och Erik är i säter det hockey fanet men det är roligt för Samuel och få lite hjälp och råd av Erik eftersom han är duktig på hockey, så jag ska ringa Steppis och försöka ta en lång promenad i solskenet sen blir det att fixa hemma och sen kanske det blir middag här hemma ikväll med Steppis, Adam och Erik vem vet något händer det säkert, och i morgon blir det jobba i Västerfärnebo 8 till 13, skönt att komma ut på landet.. Nej nu måste jag fortsätta med pluggandet !










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback