Tisdag

Halloj bloggen vaknade faktiskt tidigt och la mig tidigt igår, vad är det man säger man blir trött av att vara ledig eller vad? :) vill att skolan ska dra igång nu så man har något att göra om dagarna, men igår kom jag på att det är dags att börja att träna igen så på Måndag blir det gym kort och idag ska jag börja med 2 tim promenad varje dag, man känner ju själv att det är dag att börja att röra på sig efter jul hahah :) Igår hände det faktiskt inte så mycket satt och pluggade lite till etiken som jag inte fattar så mycket utav, sen satte jag fart och söka massa extra jobb eftersom jag bara har och jobba i sommar, men jag hoppas verkligen att jag får praktiken nu i vår och inte i höst då kanske man har en chans att få jobba vem vet ? :) men jag hoppas mera att jag får jobba i västerås på landstinget jag tror faktiskt att det är min grej. Ska fixa frulle nu sen ska jag ut och vandra!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback