Tankar som gror i mig.

Det är kväll och jag har börjat insett att jag växer stort inifrån och att vissa pusselbitar faktiskt fattas ibland, och nu känns det extra för i morgon ska jag gå till min Kurator för första gången, och vi ska ha samtalet "vänner" den enda riktiga och viktigaste vännen som alltid har funnits för mig finns inte i mitt liv som jag vill att hon ska göra, jag bara gåter att för att jag verkligen saknar att ha en vän, en vän som har känt mig hela livet och den vän som jag har känt i hela livet, och jag förstår att du känner att jag svek dig men jag önskade att det fanns något som jag kunde göra för att allt ska bli som det var igen, jag saknar våra galna minnen våra tider på Ekeby skolan, alla galna fester ja precis allt jäkla roligt som vi har gjort tillsammans, och visst är det viktigt att man finns för varandra, och för varje dag så tänker jag på dig hur du har det och hur du mår, och hur jäkla stark att du har kämpat dig ur en situation som jag aldrig skulle klara av, jag vill att du ska veta att du alltid kommer att vara min bästa vän Cizzi.

Idag har det varit full fart, jag somnade på soffan och så klart ringde nya jobbet och jag missade det och klart för det ska man må piss för det också, så nu ska jag ta mig en promenad med Thea och lufta känslorna, men jag måste erkänna att det känns skönt att känna att man växer inifrån och att man känner sig vuxnare och mognare, nu är det bara att kämpa för dom mål som man vill åt !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback