Fredag!

Igår slutade min promenad med 1h och 30 min och min mobil ringde och det var samordnaren på jobbet hon förstod att jag var upptagen då jag hade missat samtalet så hon tog hem mitt nummer och ringde senare så idag har jag jobbar helt själv för första gången och visst var man sjukt nervös, men slår man upp vägarna på eniro så hittade man :) man känner ju igen områdena i Västerås eftersom man har bott där på olika ställen så det kommer att funka bra, det som är synd bara är att det kostar mycket att pendla så jag hoppas att jag kan få gå på schema skulle ju vara fett nice för min del :) ikväll fyller syrrans man år så det blir tårta och firande med släkten, så jag har precis varit ner på stan och fixat han´s present det blev faktiskt en kosta boda ljus lykta eller vad det heter :) så nu ska jag äta sen duscha och sen på kalas, hade tur och fick jobba på Måndag också, men visst saknar man att jobba i Sala, men när jag är färdig i November kan jag jobba där igen !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback