Det rullar på liksom...

Tjenahallå, nu var det ett tag sen men jag har ivrigigt gått mina 3 dagar introduktion på Attendo Care i Västerås ( hemtjänst ) jag har cyklat som en galning och jag har försökt att lära mig in allt där, jag har öven bråkat med jobbar kläderna eftersom jag inte har den perfekta kroppen men det fixade sig idag med rätta storlekar och så för jag vill inte ha byxorna sitta uppe i midjan, usch och blä tänk om man bara fick klä sig i mjukiskläder för det är det bästa :) så jag slutade 20 över 3 sen var jag hemma eter fyra har käkta lite pizza och sen ska jag plugga för i morgon är det skolan igen, sen ikväll bir det promenad, men om bara om jag inte hinner somna för sån träningsvärk har jag haft har varit så trött och somnat på en gång efter dom här dagarna men det är ett jäkla kul jobb och det blir bättre ju mera man får jobba och då trivs man mera :) på Fredag fyller Ullrik syrrans man och på Lördag ska mamma och pappa fira min födelsedag och jag mammas för dom åker hem till Spanien på Söndag och blir borta i några månader så det blir tårt kalas denna helg, sen på Söndag ska jag jobba på det nya jobbet för första gången helt själv, och jag ska tusan klara det det är mitt mål, men just nu måste jag plugga, vi hörs!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback