Random !

Fan vad jag vill ha, jag vill också ha en sommar bil första sommaren utan något att mecka med och bli arg på, första sommaren att inte bara beställa massa godis till bilen, första sommaren man inte har en bil med 300hk som man bara kan dåna musik och gasa på, haha låter jag fjantig? men jag älskar den där känslan att bara sitta där och lyssna på musik och bara dra iväg. Bara bli arg och nedsmutsad för att något litet skit har gått sönder eller bara tvätta och vaxa bilen.. haha mmm nu är det bara att kolla på Filips pärla och njuta av den? en BMW? haha jag som är van vid traktorer..




















Det kommer bättre tider lååångt kvar till sommaren vem vet kanske finns en annan trotjänare då? ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback